Skip to main content
Levante UD Juvenil
El Juvenil A jugarà la Final del Torneig CONCAFUT després d´imposar-se per 4-1 a l´Albacete
There are no reactions yet. Be the first!

El Juvenil A del Levante UD ha iniciat este matí la seua participació en el Torneig CONCAFUT 2010, que s'està duent a terme en el Complex Esportiu de La Fuensanta (Cuenca).

Els de Villa no han pogut començar de millor forma el Torneig, ja que en este primer compromís el conjunt llevantinista s'ha imposat per 4-1 a l'Albacete Balompié amb gols d'Agulló, Jero, Iván i Selfa. Gràcies a este triomf, l'esquadra blaugrana jugarà demà dimarts la Final davant de l'equip guanyador del partit que enfrontarà esta vesprada al València CF i a l'equip de Lliga Nacional del Conquense.