Levante UD: Valero, Salinas, Josevi (Ximo, min. 45), Fali, Víctor, Jon, Rubén (Jero, min. 68), Selfa, Iván (Néstor, min. 51), Traver (Raúl, min. 80), Chelet.
CD Roda: Richi, Vicent, Víctor, César (Manel, min. 80), Kike (Michel, min. 63), Pablo García, Uri (Adrián, min. 63), Borjita, Jaime, Borja, Gerard.
Àrbitre: Sánchez Palop. Va amonestar als locals Josevi i Néstor i als visitants Uri i Adrián. Va expulsar amb targeta roja al jugador del CD Roda Víctor (min. 88).
Gols:
1-0.Chelet, min. 44
2-0.Néstor, min. 72
3-0.Jero, min. 85
El Juvenil A ha encadenat esta vesprada la seua tercera victòria consecutiva davant d'un rival complicat del que tan sols el distanciava un punt. Darrere del triomf aconseguit davant del CD Roda, el conjunt dirigit per Villa adorm tres punts del tercer classificat.
El conjunt llevantinista va botar al terreny de joc amb les idees molt clares i amb l'únic objectiu d'obtindre una victòria que els distanciara de la zona baixa de la classificació. Als quatre minuts, els locals ja van avisar de les seues intencions amb un tir d'Iván que es va anar alt. El Levante UD va posar les ocasions i va ser qui va tindre la possessió del baló. Així, en el minut 15, Traver a punt va estar d'avançar a l'esquadra granota en el marcador amb el servici d'una falta que es va anar fora fregant el travesser.
Passada la mitja hora de l'encontre, va arribar la primera ocasió per al CD Roda per mediació de Borja, darrere d'un centre de Jaime. La seua rematada es va anar fora.
Els de Villa van poder inaugurar l'electrònic en el minut 37 amb una falta directa que va executar Fali i que el porter va allunyar a córner. Cinc minuts després, Selfa es va plantar sol davant del porter, darrere d'un passe d'Iván, i, una vegada més, el porter va desviar la trajectòria del baló a córner.
Quan sí que va arribar el gol va ser en el minut 44. En eixe instant Rubén va donar un passe interior a Chelet, este va encarar a porteria i, a l'eixida del porter, va creuar l'esfèric enviant-lo al fons de la xarxa.
Darrere de la represa, el Levante UD no es va conformar amb el tant anotat en la primera mitat i va continuar assetjant la porteria del CD Roda. Selfa, als dos minuts de començar la segona part, ho va intentar de vaselina però la defensa visitant va traure el baló en la mateixa línia de gol. El rival llevantinista va respondre amb una jugada individual de Jaime, però el seu llançament el va detindre Valero.
L'esquadra blaugrana va engrandir distàncies en el marcador en el minut 72 darrere d'un centre de Jero que a punt va estar de rematar Selfa, però el baló va quedar solt en l'àrea i Néstor va ser l'encarregat d'introduir-lo en la porteria contrària. Ja en el minut 85, els locals van sentenciar darrere d'una falta que va prolongar Néstor i Jero de volea va creuar al pal contrari. Un bonic gol per a rematar un important partit que va suposar la tercera victòria consecutiva dels granotes.