Skip to main content
Primer Equip
El Levante 2011-2012 es presentarà esta vesprada en l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

L'Estadi Ciutat de València acollirà esta vesprada la presentació oficial de la plantilla i cos tècnic del Levante U.D. de l'exercici 2011-2012 que militarà en Primera Divisió. L'inici dels actes previstos, que inclouen l'actuació del grup ADEARTE i de la solista, Sandra Polop, així com la presentació personalitzada dels jugadors i tècnics blaugranes, està fixat per a les 20.15 hores. El partit davant del Peñarol de Montevideo, inscrit en el marc del I Trofeu Àgora, començarà a les 21:45 hores.