Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD 11-12 torna al treball demà dijous
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD 11-12 tornarà al treball demà dijous 7 de juliol per a iniciar la pretemporada. Un total de 24 jugadors es posaran a disposició de Juan Ignacio Martínez en el primer dia d'entrenaments.

El tècnic llevantinista ha convocat en esta llista a Garabato (porter), Iván López (lateral dret), Antonio López (central), Lois (centrecampista), Higón (banda dreta) i Bleda i Christian Perales (davanters), els set jugadors del filial granota que s'incorporaran al primer equip en estos primers entrenaments.

Els jugadors que estan citats demà a les 8 hores per a passar les proves mèdiques són els següents:

PORTERS: Munúa i Garabato (Keylor Navas arribarà a València el divendres).

DEFENSES: Javi Venta, Iván López, Ballesteros, Héctor Rodas, Nano, Robusté, Antonio López i Juanfran.

CENTRECAMPISTES: Valdo, Higón, Iborra, Pallardó, Lois, Farinós, Sergio, Marc Mateu, Juanlu.

DAVANTERS: Barkero, Rubén, Rafa Jordà, Bleda i Christian Perales.