Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD agraïx a la seua afició la implicació i col·laboració en el tifo de la Bandera del Centenari
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD vol transmetre el seu agraïment a l'afició llevantinista per la seua implicació i col·laboració en el tifo organitzat dissabte passat, amb motiu de la disputa del partit davant de l'Albacete Balompié, amb les banderes del Centenari.

Durant tota la setmana, des de l'entitat es va fer un crida als seus seguidors perquè acudiren al Ciutat de València amb la seua bandera del Centenari per a, a l'eixida dels jugadors al terreny de joc, formar un bonic tifo que li donara un aspecte colorit a les grades del coliseu blaugrana.

L'afició, una vegada més, va respondre i va formar el tifo amb les seues banderes, oferint, d'esta manera, una original imatge referent al Centenari llevantinista.