Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD, amb la Falla Marqués de Montortal-Conde de Torrefiel
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD participarà demà divendres en un acte d'agermanament amb la Falla Marqués de Montortal-Conde de Torrefiel.

Esta comissió fallera ha mostrat la seua vinculació amb l'entitat llevantinista, ja que el grup musical valencià "El Cudol", pertanyent a esta falla, va ser l'encarregat de la gravació i interpretació de l'himne del Centenari del club. Així mateix, el grup de teatre infantil de la Falla està preparant una obra d'episodis sobre el Levante UD de Josep Lluis Sirera, titulada "Onze dríblings i un fora de joc", que estarà preparada a finals del mes de maig.

El president de la Falla Marqués de Montortal-Conde de Torrefiel, Manuel Ferrer, entregarà una placa al Levante UD en l'acte que se celebrarà demà divendres a les 21:30 hores en el casal i en el que, a més del president d'Honor de l'entitat, Francisco Fenollosa, el director Comercial, Vicente Herrero, i els jugadors de la primera plantilla Juanlu i Xisco Muñoz, també estaran presents Toni de la Asunción, compositor de l'himne del Centenari llevantinista; la cantant Laura; alguns músics de "El Cudol"; i José Vicente Peiró, encarregat de la lletra de l'himne.

De la mateixa manera, el president de la Falla, Manuel Ferrer; la Fallera Major, Marta Ballester-Olmos; el president Infantil, Santiago Asensio; i la Fallera Major Infantil, María San Miguel presenciaran l'encontre que disputarà el Levante UD el diumenge davant del RC Celta de Vigo des de les localitats de la Llotja VIP L´Alqueria.