Skip to main content
Atlético Levante UD
El Levante UD B comença la temporada amb bon peu (1-0)
There are no reactions yet. Be the first!

Levante UD B: Garabato, Jalid, Lois, Álvaro, Higón, Marín, Morales (Dani Galán, min. 67), Selfa (Nolo, min. 86), Roger, Moyano, Iván (Juanma, min. 45).

UD Altea: Busquet, Cuadrado (Abraham, min. 73), Fredi, Ferran, Arnau, Nico, Gonzalo, Abad, Raimon, Jacobo (Raico, min. 48), Jesús.

Àrbitre: Almendros Zafra. Va amonestar als locals Jalid i Lois.

Gol:

1-0.Roger, min. 17

El Levante UD B no va poder començar de millor forma la temporada. Els de José Gómez van sumar els tres punts de la primera jornada de la competició davant d'un equip acabat d'ascendir, la UD Altea. El filial llevantinista va guanyar per la mínima, però va ser qui va protagonitzar les ocasions més clares de gol i el resultat va poder ser més ampli.

El conjunt granota va ser superior, quant a domini i ocasions, i es va trobar amb un Altea molt replegat que pràcticament no va eixir del seu camp. En la primera jugada perillosa de l'encontre el Levante UD B va inaugurar el marcador després d'una internada per banda dreta d'Higón que Roger de mitja xilena va enviar al fons de la xarxa, encara que el baló va colpejar abans en el pal.

Les ocasions es van succeir per als llevantinistes però els va faltar definició en els últims metres per a poder transformar-les en gols. Morales, Roger i Higón van ser els autors de les oportunitats més clares.

Darrere del pas per vestuaris, l'Altea va jugar un poc més avançat i va deixar més espais. No obstant això, li va costar molt arribar a l'àrea llevantinista i no va posar en compromisos al porter local. Tan sols les jugades a baló parat van propiciar l'acostament a la porteria de Garabato, però sense claredat.

Per la seua banda, els de José Gómez van continuar aproximant-se amb perill a l'àrea contrària, però la falta de definició va continuar impedint que el Levante UD B engrandira distàncies en el marcador. Dani Galán, Roger, Higón i Morales ho van intentar incessantment, però l'esfèric no va trobar la porteria visitant.