Skip to main content
Atlético Levante UD
El Levante UD B inicia les dobles sessions de treball
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD B ha iniciat en el dia de hui les dobles sessions de treball. Des que el passat dia 20 els de José Gómez van començar la pretemporada, el treball s'ha centrat en una única sessió que s'ha dut a terme en la Ciutat Esportiva llevantinista.

No obstant això, des del dia de hui el filial granota augmenta la seua intensitat de treball i s'exercitarà en dobles sessions, que començaran a les 9 i a les 19 hores.

La plantilla blaugrana disputarà el seu primer encontre amistós dissabte que ve al matí. Els llevantinistes s´enfrontaran al conjunt de Divisió d'Honor dirigit per Julio Martínez en les instal·lacions de Buñol.