Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD celebra el seu tradicional sopar de Nadal
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va celebrar en la nit d'ahir el seu tradicional sopar de Nadal en el Restaurant Brassa de Mar de València.

A este sopar nadalenc va assistir la primera plantilla llevantinista, el conjunt filial, l'equip femení i els empleats de l'entitat, a més del conseller Francisco Fenollosa, el director general, Quico Catalán i Mariano Durán en representació de l'Administració Concursal.

Tots els presents van disfrutar d'una vetlada molt agradable i un exquisit sopar, i van brindar per un 2010 ple d'èxits.