Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD celebra un acte d´agermanament amb la Falla Marqués de Montortal-Conde de Torrefiel
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va celebrar en la nit d'ahir un acte d'agermanament amb la Falla Marqués de Montortal-Conde de Torrefiel.

Esta comissió fallera s'ha mostrat, en esta temporada en què l'entitat llevantinista està celebrant el seu Centenari, molt pròxima al club, ja que el grup musical valencià "El Cudol", pertanyent a esta falla, va ser l'encarregat de la gravació i interpretació de l'himne del Centenari del Levante UD. De la mateixa manera, el grup de teatre infantil de la Falla està preparant una obra d'episodis sobre l'entitat llevantinista de Josep Lluis Sirera, titulada "Onze dríblings i un offside", que estarà preparada a finals del mes de maig.

La Falla Marqués de Montortal-Conde de Torrefiel va acollir de manera molt especial als representants del Levante UD que van estar anit presents en el seu casal. El president d'Honor, Francisco Fenollosa; el director Comercial, Vicente Herrero; el president de la Delegació de Penyes, Ricardo Gimeno; i els jugadors de la primera plantilla, Juanlu i Xisco Muñoz, van ser els components de l'entitat llevantinista que van disfrutar d'este acte d'agermanament. El compositor de l'himne del Centenari llevantinista, Toni de la Asunción, i l'autor de la lletra de l'himne, José Vicente Peiró, integrants de la Falla, també van estar presents en este esdeveniment.

Els fallers més xicotets no van perdre l'oportunitat d'aconseguir autògrafs i fotografies dels jugadors Juanlu i Xisco Muñoz. Les Falleres Majors, Marta Ballester-Olmos i María San Miguel, van ser les encarregades d'entregar-los una insígnia de la Falla a estos dos futbolistes. Posteriorment, el president, Manuel Ferrer, va obsequiar a l'entitat amb una placa d'agraïment. Per la seua banda, el Levante UD va regalar a la Falla diversos articles de merchandising, entre ells, una camiseta del Centenari en què en la part posterior es podia llegir "Falla Montortal-Torrefiel 100 anys".

El president de la Falla, Manuel Ferrer; la Fallera Major, Marta Ballester-Olmos; el president Infantil, Santiago Asensio; i la Fallera Major Infantil, María San Miguel, presenciaran demà diumenge l'encontre que disputarà el Levante UD davant del RC Celta de Vigo des de les localitats de la Llotja VIP L´Alqueria.