Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD col·laborarà en la Col·lecta contra el Càncer
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD participarà dijous que ve en la Col·lecta contra el Càncer amb la instal·lació d'una taula petitòria que estarà ubicada en la Plaça de la Porta de la Mar des de les 8 h. fins a les 13:30 hores.

La taula estarà presidida per la directora general del Levante UD Femení, Dolores Escamilla, i fins allí s'acostaran al llarg del matí representant de tots els estaments de l'entitat, com el Conseller Francisco Fenollosa, el Director General, Quico Catalán, integrants de la Delegació de Penyes, de l'Associació de Veterans, de la Peña Dones d´Agustinet i del Sindicat de l'Accionista Minoritari. De la mateixa manera, jugadors, jugadores i tècnics també es personaran en la Porta de la Mar per a col·laborar amb esta iniciativa solidària.

Així mateix, també han confirmat la seua presència la Secretària Autonòmica de l'Esport, Niurka Montalvo; el Director General d'Esports, Mateo Castellá; la Directora General de la Dona, Celia Ortega; el Vicerector de Cultura de la Universitat Politècnica, Juan Bautista Peiró; la Gerent de l'Associació d'Empresàries i Professionals, Lorena Von Koschitzky; i l'entrenadora de l'equip de handbol Parc Sagunt, Cristina Mayo.

Crida a l'afició

Estimats/des llevantinistes:

Enguany tinc l'honor de presidir la Taula Petitòria per a la Col·lecta contra el Càncer del Levante UD i és per això que em dirigisc a vosaltres perquè ajudem amb el nostre donatiu a guanyar-li el partit al càncer.

La col·laboració de tots és molt important perquè els investigadors tinguen a la seua disposició els millors mitjans per a estudiar la manera més eficaç d'eradicar esta malaltia i poder salvar cada dia més vides.

Per endavant vos agraïsc la vostra col·laboració i participació en esta causa.

Dolores Escamilla

Directora General Levante UD Femení