Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD completa la segona sessió d´entrenament a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

El planter granota ha completat la segona sessió d'entrenament del dia a Buñol, amb un entrenament de treball físic en el gimnàs que han completat amb futbol reduït sobre la gespa de la ciutat esportiva.

En la sessió vespertina, a més de Xisco Nadal i Gorka Larrea, que han treballat al marge, el tècnic llevantinista no ha pogut comptar amb Héctor Rodas que no es va exercitar amb el grup per precaució ja que arrossega una sobrecàrrega en els adductors, encara que estarà disponible per al pròxim entrenament.

Els llevantinistes tornaran al treball demà dimecres a les 17 hores en l'Estadi Ciutat de València.