Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD continua amb els entrenaments en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

Els llevantinistes han continuat amb els entrenaments esta vesprada en l'Estadi, després que tornaren en la jornada d'ahir dissabte de les vacacions nadalenques.

Luis García ha preparat una sessió de treball aeròbic combinada amb baló per a continuar amb la preparació prèvia a l'encontre de diumenge que ve davant del Rayo Vallecano.

La primera plantilla seguirà amb els entrenaments demà dilluns a les 10:30 hores en l'Estadi.