Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD continua amb els entrenaments en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha continuat amb els entrenaments en el Ciutat de València, en una sessió en què han realitzat exercicis regeneratius, amb rondos i partits de futbol – tenis, i han completat amb treball tàctic.

Luis García ja ha pogut comptar amb Javi Guerra en este entrenament, després que s'haja recuperat del colp que va rebre en el cap dimarts passat, encara que, al contrari, no va poder disposar de Juanlu que va realitzar un entrenament adaptat per la seua sobrecàrrega en el soleo de la cama dreta.

A més, Gorka Larrea i Xisco Muñoz també van estar al marge, encara que este últim ja va començar a realitzar carrera contínua sobre la gespa.

El planter tornarà al treball demà divendres en l'estadi, a porta tancada, a les 10:30 hores.