El Levante UD continua amb les sessions d'entrenament a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla llevantinista continua exercitant-se amb la vista posada en l'encontre de dissabte que ve davant de la Real Sociedad.
Este matí, els pupils de Luis García van realitzar treball tàctic i un triangular per a ultimar la posada al punt de la setmana en què ha sigut el penúltim entrenament del grup.
Pedro Vega, encara que ha pogut completar l'entrenament amb el grup, s'ha ressentit en un cas del joc en el tram final i ha hagut de retirar-se per precaució, per la qual cosa no estarà disponible per a esta jornada.
Els llevantinistes realitzaran l'última sessió de la setmana demà divendres a les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València a porta tancada.