Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD demana la col·laboració de la seua afició perquè les tanques publicitàries no siguen tapades
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD comunica a tots els seus aficionats que queda terminantment prohibit tapar les tanques publicitàries de l'Estadi Ciutat de València.

Este diumenge el conjunt llevantinista disputa un dels encontres més importants de la temporada i l'equip necessita el suport de la seua afició. Volem que el Ciutat de València presente una de les millors entrades de la temporada i que els seguidors granotes mostren les seues bufandes, camisetes, pancartes i banderes llevantinistes i animen a l'equip. Però, al mateix temps, demanem la col·laboració de tots perquè les tanques publicitàries no siguen tapades, ja que es procedirà a retirar totes les pancartes i/o banderes que ho facen.

Gràcies a tots per la vostra cooperació i per demostrar que sou una afició de Primera.