Skip to main content
F. Sala
El Levante UD-Dominicos despedix l´any de la pitjor forma possible (6-2)
There are no reactions yet. Be the first!

Els granotes van confirmar les males sensacions de les últimes setmanes perdent de forma contundent en la pista d'Alboraya. Amb esta derrota els granotes seguixen una setmana més sextos, amb els mateixos punts del descens. L'única nota positiva de la jornada va ser que van perdre també els immediats perseguidors dels valencians, amb la qual cosa mantenen així la mateixa posició en la taula.

Any nou vida nova, això és el que estaran desitjant ara mateix els integrants de la secció granota de Futbol Sala. Després d'un mes per a oblidar, el Levante va despedir 2010 cedint la seua quinta derrota de la temporada. Alboraya va eixir molt concentrat des de l'inici, sabent el que hi havia en joc en l'envit i això li va fer portar la iniciativa d'un partit que va controlar de principi a fi. Els locals van pressionar en la línia de tres quarts per a així complicar l'eixida de baló dels d'Escrich i fruit d'eixe treball van arribar els gols per a l'equip que dirigix Manu Gázquez. Amb 2-0 i una imatge prou fluixa es va tancar el primer temps de joc.

En la represa poc van canviar les coses, dos nous gols d'Alboraya posaven més lleig si és possible l'encontre. Amb 4-0 i res que perdre es va optar com la setmana passada per jugar de 5 amb porter jugador. Tàctica que simplement va maquillar una jornada atziaga per als visitants. Nacho retallava distàncies finalitzant al segon pal una jugada col·lectiva. A pesar del gol Alboraya va saber reaccionar per a no passar per excessius compromisos en esta segona part. Novament Nacho, esta vegada de doble-penal, posava el segon en el caseller visitant. Però de poc va servir, 6-2 final al terme dels 40 minuts i segona derrota consecutiva en una ratxa negativa que suma ja 4 partits consecutius sense véncer.

La lliga es pren ara un respir i serà el dissabte 8 de gener quan el Levante-Dominicos torne una altra vegada a la competició. A casa i contra el Novelda, els granotes intentaran estrenar l'any amb victòria.

Pel Levante UD-Dominicos van jugar Edo, David Gaspar, Sergi, Jacobo i Nacho- cinco inicial- Benaja, Albert Ríos, Robert, Porky, Pitu i Conejero.

Incidències: Pavelló Municipal d´Alboraya, uns 150 espectadors.