Skip to main content
F. Sala
El Levante UD-Dominicos es presenta en el Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

La secció de futbol sala del Levante UD, el LUD-Dominicos es va presentar en el Ciutat de València en els prolegòmens de l'encontre que va disputar el conjunt llevantinista davant de la Real Sociedad i en el que els granotes van mantindre per segona jornada consecutiva el lideratge.

El LUD-Dominicos va viure el seu particular bany de masses i va desfilar per la gespa del coliseu llevantinista davant dels quasi 12.500 espectadors que poblaven les grades del Ciutat.

El quadro dirigit per José Escrich va posar a més davant dels mitjans de comunicació junt amb el president de l'entitat blaugrana, Quico Catalán. Antonio Roy, secretari del Club Esportiu Dominicos, va acompanyar també en l'estampa a la plantilla capitanejada per David Gaspar i Guille Prado.