Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD els desitja un Bon Nadal
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD vol transmetre els millors desitjos de Salut, Pau i Amor a tots els aficionats al futbol, en general, i als seguidors granotes, en particular, en estes dates nadalenques.

Vos desitgem unes festes entranyables i un 2010 replet de bons moments, alguns d'ells compartits amb el nostre Levante UD.

Bon Nadal Centenari!