El Levante UD vol transmetre els millors desitjos de Salut, Pau i Amor a tots els aficionats al futbol, en general, i als seguidors granotes, en particular, en estes dates nadalenques.
Vos desitgem unes festes entranyables i un 2010 replet de bons moments, alguns d'ells compartits amb el nostre Levante UD.