Skip to main content
Femení
El Levante UD, en la reunió dels clubs de Superlliga que se celebrarà demà en Las Rozas
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení estarà representat en la reunió que se celebrarà demà dimarts entre els clubs de Superlliga en la seu de la Real Federació Espanyola de Futbol a les 12 hores.

Els representants dels clubs de la màxima categoria del futbol femení han sigut convocats en Las Rozas per a la dita reunió, que tindrà un únic punt en l'Orde del Dia: exposició del projecte de futur aprovat per l'Assemblea del Futbol Espanyol.

El coordinador de la secció femenina del Levante UD, Manuel Almécija, serà l'encarregat d'assistir a la dita convocatòria en representació de l'entitat llevantinista.