Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD es presentarà demà dijous davant de la seua afició
There are no reactions yet. Be the first!

El Ciutat de València es vestirà demà dijous amb les seues millors gales per a acollir la presentació del Levante UD 2010/2011.

U per un els jugadors de la plantilla seran presentats davant de l'afició granota a partir de les 21 hores en l'Estadi Ciutat de València.

Després de l'acte de presentació, a les 22 h., se celebrarà el partit amistós davant del Getafe, en el que els abonats del Levante UD tindran l'entrada gratuïta en la seua localitat.

El preu de les entrades establit per al públic general és el següent:

Tribuna Central-20 euros

Tribuna Lateral i Tribuna Baixa-15 euros

Grada Central Alta i Baixa-10 euros

Gols Alboraia i Orriols-5 euros

Estes localitats estan a la venda, en les Taquilles de l'Estadi Ciutat de València i demà també es poden adquirir en horari de 9 a 15 h, i a partir de les19 hores, fins a instants abans de començar el xoc.