Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení accedix a la quarta posició (0-1)
There are no reactions yet. Be the first!

Rayo Vallecano: Alicia, Pilar (Jade, min. 61), Pachi Gudiel (Mellado, min. 72), Saray, Jenni, Burgos, Ale, Ana, Marta (Fumi, min. 83), Marianela (Chini, min. 61), Paloma.

Levante UD Femení: Sandra Paños, Ruth, Andrea, Mariajo, Alicia (Peque, min. 72), Nerea (María Fernández, min. 86), Anabel, Alba, Mariví, Alexia, Vanessa (Neus, min. 82).

Àrbitre: Flores Carrasco. Va amonestar a la local Marta i a la visitant Alba.

Gol:
0-1.Alicia, min. 68

Gràcies a l'important triomf aconseguit este matí a casa del Rayo Vallecano, el Levante UD Femení se situa en quarta posició, un dels llocs que donen dret a disputar la Copa SM La Reina.

El conjunt llevantinista va botar al terreny de joc amb l'única intenció d'extraure alguna cosa positiva de la sempre complicada visita al camp del Rayo Vallecano. Les d'Antonio Contreras van pressionar més que els seus rivals i als 15 minuts ja havien executat tres servicis de cantó consecutiu.

Alèxia, en el minut 21, va disposar d'una claríssima ocasió de gol amb un llançament des de la frontal de l'àrea que va donar en l'esquadra i va acabar detenint la portera local.

A pesar de protagonitzar les oportunitats més perilloses del partit, el Levante UD Femení es va anar al descans amb el resultat inicial. Darrere del pas per vestuaris, el conjunt llevantinista va continuar treballant igual, convençut de poder obtindre una recompensa. Andrea va disposar d'un mà a mà amb la portera en el minut 60 que va acabar atrapant el porter i huit minuts després va arribar el premi per a les blaugranes.

Alicia va introduir l'esfèric en la porteria contrària i va pujar al marcador el 0-1 amb el que va acabar el partit.