Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení arranca la pretemporada
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení va iniciar la pretemporada 09/10 en la vesprada d'ahir. Les jugadores dirigides per Rafa Aranda han continuat este matí amb les sessions de treball en el Poliesportiu municipal de Natzaret, on seguiran exercitant-se fins al pròxim dia 31 en doble sessió, excepte el diumenge que serà quan descansaran.

La plantilla llevantinista ha sigut dividida en tres grups per a realitzar en el gimnàs de les instal·lacions de Natzaret un test de força explosiva i força màxima, davall les directrius de l'entrenador, Rafa Aranda, i del preparador físic, Javier Orero.

Les jugadores reprendran esta vesprada el treball en una sessió que s'efectuarà sobre el terreny de joc amb el baló.