Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení arranca la temporada jugant el derbi davant del Valencia Féminas CF
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení iniciarà demà diumenge la competició de la remodelada Superlliga. En esta estrena, el conjunt llevantinista disputarà un d'eixos partits que a qualsevol futbolista li agrada jugar; Valencia Féminas CF i Levante UD Femení es veuran les cares a partir de les 13 hores en el Campus Universitari Tarongers.

El derbi comptarà amb la presència de les càmeres de Punt 2 que retransmetran el partit en directe pel segon canal de TVV.

L'esquadra llevantinista va realitzar en la vesprada d'ahir l'última sessió d'entrenament i el tècnic Rafa Aranda va donar a conéixer la llista de jugadores convocades per a la disputa del derbi. Esta primera convocatòria de la temporada la pots consultar punxant en l'enllaç següent:

http://va.levanteud.com/femenino/convocatorias