El Levante UD Femení buscarà el seu tercer triomf consecutiu a Tarragona
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD Femení es desplaçarà esta vesprada a Tarragona per a enfrontar-se demà diumenge a les 12 hores al Gimnàstic. El de demà serà el segon encontre que disputarà el conjunt llevantinista en qualitat de visitant, després de jugar a Natzaret dos jornades consecutives.
L'esquadra dirigida per Rafa Aranda visita a un equip dolgut, ja que va rebre 10 gols en contra en l'encontre disputat el passat cap de setmana davant del RCD Espanyol.
Per la seua banda, el Levante UD Femení ha encadenat dos triomfs consecutius i el seu únic objectiu és el d'aconseguir una tercera victòria seguida.
El tècnic comptarà amb les baixes de Bernauer, María, Conchi i Neus, per lesió.
La citació està composta per les següents 16 jugadores: Sandra, Maider, Keller, Ruth, Esther, Alicia, Mariajo, Anabel, Yana, Müller, Mariví, Landete, Sandra Castelló, Miriam Tolsada, Aroa i Paula Carsí.