Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení comença la setmana amb les proves de lactat
There are no reactions yet. Be the first!

Després de disfrutar del primer dia de descans després de començar la pretemporada dimecres passat, el Levante UD Femení ha iniciat hui la setmana amb una sessió matinal en què s'ha realitzat el test de lactat a les jugadores.

La plantilla també s'exercitarà esta vesprada, mentres que el dimarts i el dijous hi haurà entrenament al matí. Les dobles sessions es realitzaran el dimecres, el divendres i el dissabte. El diumenge el conjunt dirigit per Antonio Contreras disfrutarà d'una jornada de descans per a carregar piles de cara  als primers compromisos de l'equip en el COTIF la setmana que ve.

Recordem que les llevantinistes debutaran en el campionat el 16 d'agost davant del Villarreal CF a les 19 hores. L'altra semifinal enfrontarà al València Féminas i al Fundació Albacete i el partit pel tercer i quart lloc es disputarà el 20 d'agost a les 19 hores. La Final se celebrarà el mateix dia a les 21 hores.