Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení començarà a preparar esta vesprada el partit davant la UE L´Estartit
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení tornarà esta vesprada als entrenaments darrere de disfrutar en el dia d'ahir de jornada de descans.

Les de Rafa Aranda començaran a preparar a Natzaret l'encontre que disputaran com a locals el diumenge a les 12 hores davant de la UE L´Estartit. Este partit serà l'últim de la primera volta de la primera fase de la competició.

L'esquadra llevantinista s'exercitarà esta vesprada, demà dijous i el divendres de 17 a 19 hores en les instal·lacions del Poliesportiu de Natzaret.