Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení es retroba amb la victòria davant del CD Sant Gabriel (2-0)
There are no reactions yet. Be the first!

Levante UD Femenino: Paños, Maider, Sonia Prim, Guti, Andrea (María Pérez min. 88), Olga, Leti, Alharilla (Nerea min.71), Alba, Mariví (Paula Guerrero min.), Sheila (Neus min. 87).

CD Sant Gabriel: Marimón, Nicart, Gudiel, Eva Llamas, Brenda, Villagrasa, Nelly (Baudet min.38),  Chini, Pinel, Bel Calero, Estella (Laura min.85).

Àrbitre: Óscar Ruiz García.

Gols:
1-0.Andrea, min. 11
2-0.Olga, min. 26

El Levante UD Femení se reva trobar amb la victòria este matí davant del CD Sant Gabriel, en un partit en què les visitants arribaven amb l'únic objectiu d'aconseguir el triomf per a tractar d'arribar els llocs que donen dret a disputar la Copa de la Reina.

Després d'un inici un poc dubitatiu, l'equip d'Antonio Contreras va optar per una estratègia molt ofensiva, avançant la defensa quasi fins mig camp. La gesta va donar els seus fruits quan, en l'11, Andrea va realitzar el primer tant després d'una jugada individual per la banda esquerra que va acabar amb un llançament creuat. Marimón res va poder fer per a detindre el seu tir. Sheila va obrir el joc creant amb Olga grans ocasions de gol. El Levante va apretar molt i va tindre grans jugades que van poder acabar en gol, però el segon no va arribar fins a un quart d'hora després. Va ser llavors quan, després d'una lloable acció individual d'Olga, la davantera va enviar un baló ras al fons de la xarxa.

Després de la represa, l'entrenador del Sant Gabriel va optar per fer un canvi en el joc del seu equip col·locant a Baudet com a segona punta. La saga llevantinista va haver de fer un gran desplegament de forces, junt amb Sandra Paños, per a mantindre la porteria a zero. Finalment el treball de l'equip va ser excepcional i les locals van tornar a sumar, després d'un mes intens, tres importants punts.