Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení inicia el 2012 sumant tres punts més (3-0)
There are no reactions yet. Be the first!

Levante UD Femení: Sandra Paños, Maider, Ruth, Andrea, Mariajo, Alicia (Neus, min. 83), Nerea (Peque, min. 61), Alba (Sandra Castelló, min. 86), Mariví, Alexia (Anabel, min. 75), Bernauer.

San Gabriel: Marina, Keller, Romero, Alba, Cristina, Marta, Haley, Cubí (Julia, min. 62), Gio, Rocío (Carla, min. 66), Eva.

Àrbitre: José Antonio Morales. Expulsó a Maider por doble amonestación (min. 74).

Gols:
1-0.Alexia, min. 1
2-0.Alicia, min. 50
3-0.Ruth, min. 84

El Levante UD Femení va començar l'any 2012 sumant els tres punts de l'encontre que li va enfrontar al CD Sant Gabriel en les instal·lacions del Poliesportiu de Natzaret.

Als trenta segons d'iniciar el partit, Alèxia va avançar a les levantinistas en el marcador al rematar un passe de Nerea al punt de penal. Les d'Antonio Contreras van disposar de diverses ocasions per a anar-se al descans amb major avantatge, però a la fi el tant d'Alèxia va ser l'únic que va pujar al marcador en la primera mitat.

Darrere del pas per vestuaris, Alicia va marcar el segon, després d'un passe d'Alba, i Ruth, en el 84, va ser l'encarregada d'anotar el tercer després d'un aldarull en l'àrea. Deu minuts abans, el col·legiat va expulsar per doble amonestació a la defensa Maider i el conjunt granota es va quedar amb una jugadora menys sobre el terreny de joc.