Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení inicia esta vesprada la pretemporada a Natzaret
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení arrancarà esta vesprada la temporada 09/10. La plantilla llevantinista iniciarà el treball de pretemporada a les 18 hores en el Poliesportiu municipal de Natzaret i fins al pròxim 31 de juliol s'exercitarà en doble sessió: a les 9 h. i a les 18 h., excepte el diumenge que serà quan disfrutaran de jornada de descans.

Dos de les noves incorporacions del conjunt de Superlliga, Leonie Pankratz i Thais Ribeiro, van arribar a València en el dia d'ahir i este matí s'han personat en les oficines del club per a conéixer estes instal·lacions i també al personal que treballa en la seu llevantinista.