Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení inicia la segona fase enfrontant-se al SD Lagunak
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení iniciarà demà dijous el seu camí en la segona fase de Superlliga. El conjunt dirigit per Rafa Aranda ha emprés viatge este migdia a Pamplona per a jugar demà a les 11 hores davant del SD Lagunak.

La citació de l'esquadra blaugrana està composta per Sandra Paños, Maider, Keller, Ruth, Neus, Judit, Esther, Alicia, María, Mariajo, Anabel, Müller, Conti, Mariví, Bernauer i les jugadores del Femenino B Landete, Sandra Castelló i Aroa.