Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení jugarà demà davant de l´Atlètic de Madrid a la Ciutat del Futbol
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení ha emprés este matí el seu desplaçament a Madrid per a enfrontar-se demà a l'Atlètic de Madrid, un equip que s'ha mostrat solvent en el seu feu ja que ha guanyat tots els encontres disputats. En este cas, la Ciutat del Futbol de Las Rozas serà l'escenari del dit encontre que es disputarà a les 11:45 hores i serà televisat per GolT. La plantilla llevantinista s'exercitarà esta vesprada en les dites instal·lacions.

La llista de convocades està composta per Paños, Nuria, Maider, Sonia Prim, Leti, Anabel, Mariví, Guti, Alicia, Nerea, Alba, Neus, Andrea, Olga, Alharilla, María Pérez i les jugadores del Femení B, Paula i Sheila. El tècnic Antonio Contreras no podrà comptar amb les lesionades Mariajo i Buceta.