Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení necessita el suport de la seua afició
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení disputarà diumenge que ve un encontre decisiu per a la seua continuïtat en la competició de la Copa SM La Reina. El conjunt llevantinista rebrà al Rayo Vallecano a les 17 hores (Punt 2) en el Poliesportiu municipal de Natzaret per a disputar l'encontre de tornada dels Quarts de Final de la competició.

L'esquadra blaugrana vol esgotar totes les seues opcions i per això tractarà d'aprofitar la seua condició de local per a, amb el suport de l'afició, intentar passar l'eliminatòria.

Les llevantinistes van caure derrotades el passat cap de setmana a Madrid per 2-0, però les jugadores confien en el suport dels seguidors granotes per a poder remuntar el resultat davant del Campió de la Superlliga.

Per això, des de l'entitat blaugrana es fa un crida a tota l'afició perquè acudisca a recolzar a les seues futbolistes en este important partit. Recordem que l'entrada és gratuïta. Vos esperem en el Poliesportiu de Natzaret!