Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení rebrà el diumenge a les 12 hores al Prainsa Saragossa
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení reprendrà la competició de la Copa SM La Reina este cap de setmana després del descans del campionat pels compromisos de les Seleccions autonòmiques Sub-18.

El conjunt dirigit per Antonio Contreras rebrà al Prainsa Saragossa per a la disputa d'este compromís que decidirà quin equip passa a la Final. El partit d'anada va finalitzar amb empat a 0, per la qual cosa l'eliminatòria es troba oberta.

Este decisiu encontre tindrà lloc el diumenge a les 12 hores en el Poliesportiu municipal de Natzaret.