Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení reprén la competició amb un important partit davant de la UE L´Estartit
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení reprendrà demà diumenge la competició després del descans de lliga del passat cap de setmana pels compromisos de la Selecció espanyola.

Les de Rafa Aranda rebran, a les 12 hores en el Poliesportiu municipal de Natzaret, a la UE L´Estartit que compta en les seues files amb l'ex llevantinista Goretti. La diferència de punts entre ambdós esquadres és de tan sols tres, per la qual cosa el conjunt català arribarà a València amb l'única finalitat d'aconseguir la victòria i superar en la taula classificatòria a les llevantinistes.

El tècnic blaugrana comptarà amb dos baixes importants per al partit com són les de les centrals Maider i Ruth, per la qual cosa a més de les jugadores convocades que pots consultar punxant en l'apartat del Menú Principal Levante UD Femení-Convocatòries també està citada la futbolista del Femení B, Landete.