Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení reprén la competició visitant al At. Madrid Féminas
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení emprendrà viatge a Madrid este migdia per a enfrontar-se demà a les 12 hores al At. Madrid Féminas. L'esquadra de Superlliga afrontarà el primer dels dos encontres consecutius que li oferix el tram final de la competició fora de casa amb l'objectiu d'allargar el seu bon moment després de sumar en les dos últimes jornades disputades.

Després del descans del campionat pels compromisos de la Selecció espanyola, les llevantinistes visitaran el Cerro del Espino, on les locals han guanyat i han empatat dos encontres, mentres que han caigut derrotades en una ocasió.

El tècnic Rafa Aranda comptarà amb les baixes per lesió de Thais, Katia i Montse. La convocatòria que pots consultar punxant en l'apartat del Menú Principal Levante UD Femení-Convocatòries la completa la portera del Femení B, María.