Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení reprendrà demà dimecres els entrenaments
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD disfrutarà hui de jornada de descans després de realitzar ahir treball de recuperació després de disputar diumenge passat el encontre de tornada de les semifinals de la Copa de la Reina davant del At. Madrid.

L'esquadra dirigida per Félix Carvallo reprendrà demà dimecres els entrenaments a partir de les 17 hores en les instal·lacions del Poliesportiu municipal de Natzaret. Durant el dijous i el divendres la plantilla llevantinista seguirà exercitant-se en este escenari a la mateixa hora.

El tècnic granota coneixerà demà si podrà disposar de la jugadora Goretti, que ha de guardar repòs fins hui dimarts darrere de patir diumenge passat una luxació acromi-clavicular de grau III.