Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení supera el FC Barcelona B i es posa líder

FC Barcelona 0-3 Levante UD

Comunicación

El Llevant UD Femení assalta el lideratge a la Ciutat Esportiva Joan Gamper amb una victòria els dos gols de la qual van arribar amb només dos minuts de diferència i amb dedicatòria especial a Sara Martínez. En porteria, Anna Álvarez va mantindre el cadenat per a assegurar un triomf que permet a les granotes situar-se en el més alt de la classificació. 

El Llevant UD va eixir al terreny de joc amb una línia de pressió molt avançada, tractant de dificultar l'eixida de baló del FC Barcelona B. Sanadri va estar especialment activa en aquesta tasca, molt atenta als moviments de la rereguarda blaugrana i aprofitant qualsevol oportunitat per a recuperar el baló en camp contrari, encara que, superats els vint minuts, va haver d'abandonar el terreny de joc per problemes físics. Inés va ocupar el seu lloc sobre la gespa.
 
Malgrat la pressió granota, va ser el conjunt local el que va protagonitzar el primer tir de l'encontre, encara que sense trobar porteria. El Barça B va anar guanyant presència amb el baló i va disposar de diverses ocasions per a avançar-se, però es va trobar amb una gran Anna Álvarez. La portera llevantinista va respondre amb una doble intervenció de molt de mèrit: primer, amb una estirada a baix per a desviar un tir creuat i, a continuació, blocant el rebuig davant una nova temptativa d'una futbolista blaugrana. El perill local també va arribar en un servei de cantonada el remat del qual va acabar estavellant-se en el travesser.
 
El Llevant UD va buscar fer mal per la banda dreta, on Alharilla va tindre protagonisme i Ari Arias també va trobar espais. Les granotes van provar fortuna a baló parat amb dos llançaments de falta directa, executats per Gema Soliveres i N. Escoms, però cap va trobar porteria. La pròpia '11' granota va arribar a enviar el baló al fons de la xarxa, encara que el gol va ser anul·lat per fora de joc. També ho va intentar amb un altre tir que no va trobar la suficient força, mentre Alharilla insistia amb les seues centrades laterals i Carol buscava profunditat pel costat esquerre. Malgrat les aproximacions d'ambdós equips, l'encontre va arribar al descans sense gols.
 
La segona meitat va començar de la millor manera possible per al conjunt llevantinista. En el minut 48, Gabaldón va protagonitzar una gran conducció en carrera i va posar el baló per a Inés, qui es va trobar amb la portera local. Després d'uns rebutjos, el baló va quedar solt i N. Escoms va aparéixer per a recollir-lo i enviar-lo al fons de la xarxa. Només dos minuts després, la migcampista de Benimodo va tornar a ser protagonista en posar una magnífica centrada al segon pal, on Yoli va aparéixer per a connectar el remat, ampliar l'avantatge granota i marcar el seu primer gol com a granota. Dos gols en només dos minuts que van canviar el desenvolupament de l'encontre i van donar una important avantatge a les llevantinistes.
 
Però el Llevant UD no es va conformar amb el resultat i va continuar buscant la porteria rival. Ari Arias i Carol van tornar a protagonitzar accions ofensives, mentre Inés va assumir també el treball de pressió que havia iniciat Sanadri en la primera meitat, dificultant l'eixida de baló del Barça B i provocant diversos serveis de cantonada. La insistència granota va tindre continuïtat amb el tercer gol, que va arribar després d'una centrada d'Alharilla i va acabar en la xarxa després que una defensora local introduïra el baló en la seua pròpia porteria. En el tram final, Anna Álvarez va tornar a respondre sota pals i va evitar que el conjunt blaugrana poguera marcar el gol de l'honor.
 
L'encontre va concloure amb una nova victòria del Llevant UD Femení, la quarta consecutiva, i amb una altra porteria a zero per a assaltar el lideratge.
 
El pròxim compromís del Llevant UD Femení serà dimecres 4 de novembre, quan rebrà la SD Eibar a la Ciutat Esportiva, en l'encontre corresponent a la tercera eliminatòria de la Copa de la Reina.