Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení treballarà el pròxim dimecres en el Balneari de Xulilla
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení es desplaçarà la setmana que ve a Xulilla per a treballar junt amb les instal·lacions del Balneari de la localitat i disfrutar d'una jornada distinta i agradable en l'entorn que el rodeja.

La visita al Balneari de Xulilla en este període de pretemporada és una cosa habitual en el conjunt llevantinista. Gràcies als jardins i l'arbreda que tanca les seues instal·lacions, el treball en el dit escenari resulta menys dur.

La plantilla de Superlliga disfrutarà del Balneari i els seus voltants dimecres que ve 5 d'agost.