Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení viatja a Barcelona amb la intenció de sumar
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení visitarà demà diumenge al FC Barcelona per a disputar la quarta jornada de la segona fase de Superlliga a partir de les 11 hores.

El conjunt llevantinista tractarà de sumar els seus primers punts en este compromís davant d'un equip que ha aconseguit un triomf, un empat i una derrota en estos primers encontres. El tècnic granota, Rafa Aranda, no compta per a este partit amb cap baixa.

Pots consultar la citació punxant en l'apartat del Menú Principal Levante UD Femení-Convocatòries.