Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení visitarà al Rayo Vallecano dimecres que ve
There are no reactions yet. Be the first!

Després de la victòria aconseguida en la vesprada d'ahir davant del Rayo Vallecano per 3-2, en el segon encontre de pretemporada, el Levante UD Femení visitarà al conjunt madrileny dimecres que ve per a mesurar-se en un nou partit.

El dit compromís se celebrarà a les 18 hores i servirà a ambdós esquadres per a perfilar l'equip de cara a la competició que arrancarà el primer cap de setmana de setembre.