Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení vol concloure la competició amb un triomf davant de la seua afició
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení afronta el seu últim encontre de la competició de Superlliga. L'esquadra llevantinista rebrà demà diumenge a l'Ath. Club Bilbao en el Poliesportiu municipal de Natzaret para a partir de les 12 hores disputar-se els tres últims punts del campionat.

Ambdós conjunts arriben a este últim compromís sense opcions d'accedir a una posició millor en la taula classificatòria, per la qual cosa la finalitat de les llevantinistas i les bilbaïnes passa per aconseguir la victòria per a finalitzar la competició amb bon sabor de boca i agafar moral per al campionat de SM La Reina que donarà començament el pròxim cap de setmana.

Les llevantinistes volen aconseguir el triomf per a dedicar-se'l a eixa afició que els ha acompanyat i recolzat durant tot l'any en les instal·lacions de Natzaret.

El tècnic Rafa Aranda compta amb les baixes per lesió de Katia, Neus, Montse i Alicia, mentres que recupera Ruth, que es va perdre l'encontre del passat cap de setmana per sanció.

Pots consultar la convocatòria per al partit ant l'Ath. Club Bilbao punxant en l'apartat del Menú Principal Levante UD Femení-Convocatòries.