Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD firma el conveni amb la Generalitat per a la Targeta Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!

El president del Levante UD, Quico Catalán, i la secretària Autonòmica d'Esports, Niurka Montalvo, han firmat este matí en la seu de l'entitat llevantinista, l'acord de col·laboració amb la Generalitat Valenciana amb el qual s'adherix a la Targeta Esportiva.

El passat mes de juliol la Conselleria de Cultura i Esports i la Federació Valenciana de Caixes d'Estalvi firmaven un acord per a la creació d'esta Targeta Esportiva, que a més d'identificar als seus titulars com a esportistes, concedirà avantatges en matèria esportiva, tant en l'aspecte de la salut, com en les condicions d'accés a servicis esportius, esdeveniments i campionats o l'adquisició de material.

La Targeta Esportiva, que tindrà una vigència de quatre anys i oferix servicis com un revisió mèdica gratuïta anual, és un projecte de la Generalitat i l'acord amb les caixes d'estalvi valencianes permet la creació de dos tipus de targeta, una financera, que tindrà el doble caràcter d'identificativa i mig de pagament, i una altra únicament identificativa, destinada als menors d'edat.