Levante UD: Manu, Pau Cendrós, Ballesteros, Héctor Rodas (Serra, m.53), Juanfran, Pallardó, Iborra, Jorge Pina (Xisco Muñoz, m.60), Rubén Suárez (Rafa Jordá, m.68), Juanlu i Javi Guerra.
Gimnàstic de Tarragona: Rubén Pérez, Fachan, Jorge, Mayrata, Cherfa, Miguel Ángel (N,Gal, m.46), Morán, Redondo (Rubén Navarro, m.46), Walter (Álex Cruz, m.46), David Bauzá i José Mari.
Gols: 1-0, m.2: Juanlu. 2-0, m.29: Juanlu. 3-0, m.33: Jorge Pina. 4-0, m.36: Javi Guerra. 5-0, m.61: Xisco Muñoz. 6-0, m.83: Rafa Jordá. 6-1,m.87: Álex Cruz.
Àrbitre: Ceballos Silva (col.legi extremeny). Va amonestar al local Héctor Rodas i als visitants Morán, Redondo i Fachan.
Incidències: 5.764 espectadors.
El Levante UD va ser una piconadora que va passar per damunt del Nàstic de Tarragona i va acabar golejant-lo per 6-1 en l'encontre disputat esta mateixa vesprada en el Ciutat de València, un marcador que no s'havia vist en el coliseu granota des de la campanya 05/06 quan vencien al Ciutat de Múrcia per 6-0.
Un gran Levante UD va fulminar el seu rival des de l'inici del partit, i al descans ja vencia per un clar 4-0, una renda que va poder ser inclús major.
El Nàstic va estar a mercé dels de Luis García tot l'encontre, en un partit en què els llevantinistes van ser molt superiors i van desplegar un gran futbol.
La primera part va ser d'absoluta superioritat del Levante UD, que va marcar el seu primer gol al minut i mig de partit per mediació de Juanlu, i que va disposar de diverses opcions per a ampliar el compte durant la primera mitja hora de joc.
Els llevantinistes creaven un bon futbol en el centre del camp i arribaven a la meta visitant amb la màxima facilitat.
L'encert va arribar a partir de la mitjana hora i en tan sols set minuts de màxima rendibilitat per als seus davanters, el Levante UD va marcar tres gols més.
El 2-0 va pujar al marcador després d'una magnífica jugada de l'atac local, de nou obra de Juanlu. Quatre minuts després, era el torn de Jorge Pina, mentres que en el 36, Javi Guerra posava en el quart en l'electrònic.
El Nástic va botar al segon temps amb tres canvis en la seua alineació i va aconseguir millorar lleugerament en el seu joc, amb un poc més de control en el centre del camp, encara que les oportunitats de gol van tornar a ser per als llevantinistes.
L'equip català va enviar dos balons al travesser de la meta local en tan sols dos minuts amb l'infortuni que en l'atac del Levante UD que es va produir entre ambdós accions, Xisco Muñoz, que acabava d'entrar al camp, va marcar el 5-0.
El partit estava resolt molt abans de la seua conclusió i Luis García Plaza, va introduir alguns canvis amb la ment posada ja en el difícil compromís de la setmana pròxima davant de la Real Sociedad en Sant Sebastià.
Açò no va impedir que en els últims compassos de l'encontre, Rafa Jordà fera el 6-0 i poc després un bon tir d'Álex Cruz posara el 6-1 en el marcador.