Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD, guardonat en els Premis al Mèrit Esportiu de 2009 de l´Ajuntament de València
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha sigut guardonat per l'Ajuntament de València en els Premis al Mèrit Esportiu de 2009, en la categoria de "Fet esportiu més rellevant a nivell internacional" pel seu Centenari, efemèride que està celebrant l'entitat des del passat 9 de setembre.

El jurat ha estat compost per Hilario Llavador Cisternas, el regidor delegat d'Esports, Cristóbal Grau Muñoz; la secretària autonòmica de l'Esport, Niurka Montalvo; el diputat provincial d'Esports, Miguel Bailach; els periodistes Javier Ribes i Javier Doménech (triats a proposta de l'Associació de Periodistes Esportius de València); un president de les federacions Esportives (Vicente Muñoz, de la Federació Valenciana de Futbol de la Comunitat Valenciana); un president d'un club esportiu de la ciutat (Ramón Gómez Ferrer, del Club Yudokan) i un destacat esportista valencià o vinculat a la ciutat ja retirat de l'alta competició, que ha sigut Víctor Luengo.