Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD, guardonat per la Junta Municipal de Ciutat Vella
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va ser guardonat en la vesprada d'ahir per la Junta Municipal de Ciutat Vella. El president de l'entitat llevantinista, Quico Catalán, acompanyat pel president d'Honor, Francisco Fenollosa, i el conseller Ramón Vilar, va ser l'encarregat d'arreplegar este premi de Lliure Designació en l'acte que es va celebrar en el Museu de la Ciutat. Palau del Marqués de Campo.

A més del Levante UD, una altra de les institucions a què se li va entregar el Premi de Lliure Designació va ser Médicos sin Fronteras. Així mateix, el Regidor d'Urbanisme, Jorge Bellver, i Lo Rat Penat van rebre la Insígnia de la Junta Municipal de Ciutat Vella.