Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD ha realitzat sesió de recuperació en La Calderona
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha realitzat este matí una suau sessió d'entrenament en les instal•lacions de La Calderona, on han realitzat treball de recuperació, tots els jugadors que es van desplaçar ahir a La Corunya, a més dels lesionats.

Els servicis mèdics valoraran l'estat dels jugadors que arrosseguen molèsties en l'entrenament de matí, encara que és possible que Geijo i Courtois puguen tornar a exercitar-se amb la resta del grup i estiguen disponibles per al partit ant el València CF.

Els de José Ángel Moreno tornaran als entrenaments demà divendres a les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València.