Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD i el Centre de Transfusió presentaran el dilluns una nova Jornada de Donació de Sang
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD realitzarà dilluns que ve 20 de febrer una roda de premsa amb motiu de la Jornada de Donació de Sang que se celebrarà el dimecres 22 en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València.

La secretària Autonòmica de la Conselleria de Sanitat, María Nela García, el director del Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana, el Doctor Roberto Roig, i el president del Levante UD, Quico Catalán, explicaran els detalls d'esta Jornada de Donació en la roda de premsa que es realitzarà en la Sala de Premsa de l'Estadi Ciutat de València el dilluns a les 11 hores.