El Levante UD i el Sevilla FC celebren el menjar de directives previ al partit
There are no reactions yet. Be the first!
Una representació del Consell d'Administració del Levante UD i del Sevilla FC va assistir al menjar oficial de directives previ a l'encontre que va enfrontar a ambdós conjunts en l'Estadi Sánchez Pizjuán. El president de l'entitat llevantinista, Quico Catalán, va encapçalar la representació llevantinista i el seu homòleg del Sevilla FC, José María del Nido, va estar al capdavant de la representació del conjunt amfitrió.