Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD i el València pacten un preu per a la grada visitant per a tots els partits de la temporada
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD i el València CF, que el pròxim dia set juguen la sèptima jornada de Lliga en l'estadi ‘Ciutat de València', han arribat a un acord per a pactar un preu en les entrades de la grada visitant d'ambdós estadis, per a tots els encontres oficials en què vagen a trobar-se en la present temporada.

Per tant, tant en el partit del pròxim dia set d'octubre, com en el de la segona volta de la Lliga en l'Estadi de Mestalla, el preu serà de 30 euros per a les aficions visitants en la dita grada.

Este acord entra dins del marc de col·laboració que s'ha plantejat i que pretén a més fer reunions entre ambdós clubs de cara al derbi on es treballarà sobre aspectes de l'atenció a les dos aficions, seguretat, accions conjuntes, assumptes de comunicació però, sobretot, pensant en el fair play.

Els preus per al públic en general del partit Levante-València són:

TRIBUNA CENTRAL - 80€

TRIBUNA LATERAL I BAIXA - 70€

GRADA CENTRAL - 50€

GOL ORRIOLS I ALBORAIA - 30€

GOL VISITANT - 30€


Les entrades es podran adquirir en els següents punts de venda:

Taquilles de l'Estadi Ciutat de València

De dilluns a divendres, de 10 a 14 h. i de 16:30 a 20 hores

Dissabte, de 10 a 20 hores

Diumenge, de 10 a 12 hores